Dochádzkový systém

Systém iCard vám ponúka automatické vyhodnotenie dochádzky s výpočtom odpracovaných hodín, hodín odpracovaných v špeciálnych časoch (v noci, počas sviatkov či v nadčasoch) a hodín, za ktoré zamestnancovi prináleží náhrada mzdy.

iCard vám tiež uľahčí aj výpočet rôznych bonusov, nárokov na stravné lístky či zostatku dovolenky. Je vhodný pre všetky typy organizácií a skvelý pre stredné a veľké firmy.

Reálny prehľad dochádzky, prekážok v práci, ale aj nárokov zamestnanca na jednom mieste.

Prečo práve iCard

Presná evidencia

Získate presnú evidenciu časov príchodov, odchodov a prerušení práce.

Minimalizácia administratívy

Minimalizujete papierovačky a administratívnu záťaž.

Zníženie nákladov

Znížite náklady vďaka automatizácii tvorby podkladov pre výpočet miezd a ušetríte čas vašich mzdových účtovníkov.

Komfort pre zamestnancov

Zlepšíte komfort pre zamestnancov vďaka automatizovanému zberu informácií o príchodoch a odchodoch zo špeciálnych zariadení.

Určité pravidlá

Zjednotíte pravidlá dochádzky v celej firme a jasne určíte zodpovednosť nadriadených pracovníkov.

Prehľad

Budete mať prehľad o nadčasoch, dovolenkách či prekážkach v práci v reálnom čase.

Jednoduchá korekcia

Dáta sú tiež ihneď dostupné na prípadnú ručnú aktualizáciu (korekciu nesprávnych údajov).

Rozšírené prvky

Výpočet rôznych benefitov viazaných na odpracovanú dobu.

Nastavenie automatického výpočtu nárokov na stravné lístky, alebo na dotovanú stravu.

Schvaľovanie elektronickej žiadanky o neprítomnosť, napr. dovolenku či náhradné voľno.

Spracovanie cestovných príkazov od vytvorenia požiadavky až po výpočet výšky cestovných náhrad.

Evidencia a vyhodnotenie nákladov na prepravu zamestnancov do zamestnania.

Benefity

  • Všetky potrebné informácie v reálnom čase.

  • Zoznam prítomných a neprítomných.

  • Systém umožňuje plánovanie a podporu pri rozhodovaní.

  • Údaje o odpracovaných hodinách na výrobných linkách či projektoch.

  • Voľnosť vo voľbe vašich vlastných nastavení.

  • Informácie o stave dovolenky a vyčerpaných prekážkach v práci sú dostupné cez dochádzkový terminál, kiosk alebo webovú aplikáciu.

    Spojte sa s najlepšími

    Viac ako 30-ročné skúsenosti

    Najpokročilejší systém personálnej identifikácie iCard vám prináša skúsený tím vývojárov zo spoločnosti Atos IT Solutions and Services. iCard sme úspešne nasadili už v desiatkach firiem, miest a štátnych inštitúcií po celom Slovensku.

    Slovenský cloud provider č. 1

    Najviac systémových integrácií vo verejnom IT od roku 2014

    250 zamestnacov na Slovensku

    Tržby 47 miliónov eur v roku 2021

    Slovenský líder v digitalizácii vzdelávacieho obsahu

    Kontaktuje nás

    Radi Vám odpovieme na Vaše otázky, preto nás neváhajte kontaktovať.

    Sme tu pre Vás.

     

    +421 911 591 804

    roman.furo@atos.net

     

    Atos IT Solutions and Services s.r.o.
    Vinohradnícka 6
    971 01 Prievidza,
    Slovensko


      Súhlasím so spracovaním osobných údajov na účely kontaktovania