Jednoduchý manažment
a absolútny prehľad.

Má vysoký počet zamestnancov za následok zvýšené požiadavky na dochádzkový a personálny systém?

Systém iCard zlepší chod vašej spoločnosti.

Unikátny systém iCard prináša prelom v riadení dôležitých procesov, ktoré denno-denne vykonávate vo vašej spoločnosti.

iCard je modulárny a variabilný, maximálne sa prispôsobí vašim potrebám. Má intuitívne nastavenie prístupu pre každého zamestnanca a vzájomne prepojené moduly pre rôzne firemné procesy.

Jediná čipová karta s možnosťou využitia biometrickej identifikácie zabezpečí všetky potrebné činnosti personálnej agendy. Môžete ho jednoducho integrovať na existujúce firemné systémy, vďaka čomu zjednotíte všetky informácie.

Ako systém iCard funguje v praxi

  • Ovládate cez bežné webové prehliadače
  • Umožní vám zaviesť jednotný a intuitívny systém
  • Nepotrebujete žiadne špeciálne inštalácie
  • Nastavte jednotné pravidlá pre celú spoločnosť
  • Aplikácia je dostupná aj v cloude
  • Skrátite si čas na spracovanie miezd vašich zamestnancov
  • Zamedzíte zneužívaniu vyplácania benefitov zo strany zamestnancov
  • Budete fungovať efektívnejšie a získate lepší prehľad o dochádzke
  • Ušetríte tony zbytočného papiera a vyhnete sa byrokracii
  • Zjednodušíte evidenciu (dotykové obrazovky, bezkontaktné snímanie)
  • Zvýšite komfort obsluhy
  • Vaši zamestnanci nájdu všetky dôležité informácie na jednom mieste
  • Bezproblémová integrácia na existujúci firemný systém

Spoznajte moduly systému iCard

Dochádzkový systém

Je určený na automatizovaný zber informácií o príchodoch a odchodoch zamestnancov, s okamžitým vyhodnotením odpracovanej doby.

Prístupový
systém

Umožňuje prideliť práva prechodu určenými miestami a regulovať práva vstupu vybraných osôb do vymedzených priestorov.

Stravovací
systém

Stravovací systém umožňuje využitie moderného, bezlístkového spôsobu objednávania a výdaja stravy v jedálňach a bufetoch.

Špeciálne
moduly

Systém okrem základných modulov v sebe zahŕňa aj ďalšie špeciálne funkcie, ktoré sa pridávajú s rozširujúcim sa okruhom používateľov.

Systému iCard dôveruje viac ako 100 spoločností na Slovensku a v Česku

  • Vetropack Nemšová s.r.o.

    iCard pokrýva všetky naše požiadavky na sledovanie pracovného času. Veľkou výhodou je modularita, ktorá nám umožňuje využívať len vybrané časti systému s možnosťou ďalšieho pridávania funkcií v závislosti od našich konkrétnych potrieb.

    Vetropack Nemšová s.r.o.
    Ivan Vanko | System Administrator Manager
  • Askoll Slovakia s.r.o.

    Aj pri skutočne veľkom množstve zamestnancov spracovanie, či prepočet dochádzky prebehne svižne a exporty do mzdového systému fungujú v poriadku. Prípadná úprava dochádzky, či objednanie stravy – to sú úkony, ktoré používatelia v systéme robia najčastejšie a sme radi že aj vďaka systému iCard sa jedná o intuitívne záležitosti, ktoré fungujú rýchlo a prehľadne.

    Askoll Slovakia s.r.o.
    Mgr. Dalibor Čičala | IT Administrator
  • Viena international, s.r.o.

    iCard sme si v minulosti vybrali na základe akútnej potreby užívateľsky prístupného nástroja na evidenciu dochádzky podľa legislatívy. Pôvodný „homemade“ systém už nevyhovoval týmto požiadavkám a na základe referencii sme vybrali iCard riešenie. Spoľahlivosť fungovania a aktualizácie prebiehajú podľa našich požiadaviek a preto môžeme toto riešenie odporučiť.

    Viena international, s.r.o.
    Dipl. Ing. Kalnický Milan | CFO
  • COOP JEDNOTA SLOVENSKO, s.d.

    So systémom iCard sme veľmi spokojní, používame ho v našej spoločnosti už viac ako 15 rokov a odvtedy prešiel mnohými výraznými vylepšeniami. S firmou Eviden máme dlhodobo výbornú spoluprácu, pozitívne hodnotíme ich helpdesk a vždy korektný prístup k riešeniam našich požiadaviek.

    COOP JEDNOTA SLOVENSKO, s.d.
    Ing. Miloslav Leščinský | Systémový administrátor
  • SaarGummi Slovakia s.r.o.
    Z hľadiska spolupráce s dodávateľom systému oceňujem ochotu a flexibilitu technikov okamžite pomôcť s technickými, alebo používateľskými problémami, rýchle poskytovanie opráv systému, alebo korekcií v nastaveniach. Spolupráca s firmou Eviden je dlhodobá a k plnej spokojnosti, na požiadavky reagujú promptne, vývoj nových funkcionalít prebieha neustále.
    SaarGummi Slovakia s.r.o.
    Ing. Eduard Rybár | IT manager
  • voestalpine High Performance Metals Slovakia, s.r.o.

    Spolupráca s Evidenom počas implementácie a aj rozširovania funkcionalít bola vždy bezproblémová. Oceňujeme profesionalitu, ústretovosť celého tímu a rýchle reakcie helpdesku v súčasnom období po implementácii.

    voestalpine High Performance Metals Slovakia, s.r.o.
    Silvia Husáriková | Managing Director
  • Protherm Production, Skalica

    Mnohé procesy v našej spoločnosti spravujeme cez iCard už od roku 2006. Naša spoločnosť využíva dochádzkový, stravovací, prístupový systém aj niektoré zo špeciálnych modulov. Elektronický systém nám pomohol zjednotiť správu dochádzky a miezd v troch výrobných závodoch a jednej obchodnej spoločnosti naraz.

    Protherm Production, Skalica
  • Prešovská univerzita v Prešove - Centrum výpočtovej techniky

    Proces implementácie bol na vysokej profesionálnej úrovni, systém bol plne prispôsobený podmienkam organizácie a nasadený načas podľa stanoveného harmonogramu. Zavedenie systému prinieslo benefity tak pre manažment univerzity, ako aj pre zamestnancov. Sme spokojní s odbornosťou tímu iCard, aj rýchlou reakciou na naše požiadavky.

    Prešovská univerzita v Prešove - Centrum výpočtovej techniky
    Ing. Vladimír Pisarský | Riaditeľ CVT
  • Honeywell Safety Products Slovakia s.r.o.

    Spolupráca s iCard tímom bola na profesionálnej úrovni, či už po stránke technickej, ale aj po stránke ľudskej. Vždy si pozorne vypočujú naše požiadavky a navrhnú riešenie k obojstrannej spokojnosti a zrealizujú extrémne rýchlo. Sme s nimi nadpriemerne spokojní.

    Honeywell Safety Products Slovakia s.r.o.
    Ing. Róbert Števčík | IT Manager
  • HYZA a.s.

    Spoločnosť HYZA a.s. Topoľčany našla v spoločnosti Eviden nielen dodávateľa dochádzkového systému. Ihneď na začiatku spolupráce sme úspešne implementovali dochádzku a tiež aj návštevný a prístupový systém. Oceňujeme spoluprácu s iCard tímom, ktorý je spoľahlivý a stabilizovaný vo svojej odbornosti.

    HYZA a.s.
    Ing. Svetlana Cibulová | Vedúca personálneho úseku
  • TATRAVAGÓNKA a.s.

    Musím subjektívne konštatovať, že kolektív vytvárajúci tento systém, nám trvalo vychádza v ústrety v takmer každej požiadavke a konzultácie sú na profesionálnej úrovni s hlbokým ľudským prístupom. Môžem povedať, že vybraním tohoto systému sme dostali tak ucelený systém, že na jeho manažment (vrátane HW) stačí jeden zamestnanec.

    TATRAVAGÓNKA a.s.
    Ing. Peter Králik
  • TRANSPETROL, a.s.

    Vysoko oceňujeme možnosť zrealizovať naše špecifické požiadavky na tvorbu rôznych výstupov, zostáv, čo nám personalistom uľahčuje následne prácu.

    TRANSPETROL, a.s.
    Ing. Ľubica Kostovičová | Riaditeľ odboru personalistiky a ľudských zdrojov

Často kladené otázky

This is the 1st title
This is the 2nd title
This is the 2nd title
This is the 2nd title
This is the 2nd title
This is the 2nd title

Aktuálne

Viac ako 30-ročné skúsenosti

Najpokročilejší systém personálnej identifikácie iCard vám prináša skúsený tím vývojárov zo spoločnosti Eviden Slovakia. Systém iCard sme úspešne nasadili už v desiatkach firiem, miest a štátnych inštitúcií po celom Slovensku.