Špeciálne
moduly

Systém iCard vám prináša oveľa viac než len základné funkcie. Okrem nich získate aj množstvo nenahraditeľných funkcionalít, ktoré posunú vašu prácu na vyššiu úroveň.

Umožňuje bezproblémovú integráciu s vaším informačným systémom, poskytuje možnosť detailne definovať chod integrovaných technických zariadení a zároveň vám umožní precízne nastaviť aplikačné práva pre jednotlivých používateľov. Navyše zabezpečuje kompletnú evidenciu a spracovanie dôležitých údajov o všetkých osobách evidovaných v systéme.

Zlepšovacie návrhy

Modul Zlepšovacie návrhy zabezpečuje elektronický zber návrhov na zlepšenie, ktoré zadávajú samotní zamestnanci.

Umožňuje nadriadeným návrh posúdiť, akceptovať a realizovať. Po nazbieraní dostatočného počtu bodov si môže zamestnanec vybrať odmenu za podané zlepšovacie návrhy.

Zvýšite tým motiváciu zamestnancov a pomocou efektívneho systému odmeňovania aj ich pracovnú morálku. Elektronický zber a posúdenie každého návrhu zamestnanca cez systém vám zaručí, že ani jeden návrh sa nestratí a môže sa pre vás stať prínosom.

Anketa / Testovanie

Chcete lepšie poznať vašich zamestnancov? Potrebujete pripraviť školenia? Umožnite zamestnancom vyjadriť sa pomocou modulu Anketa.

Spýtajte sa ich akúkoľvek otázku a vyhodnoťte ich odpovede v reálnom čase. Zorganizujte anketu či testovanie s preddefinovanými otázkami, na ktoré môžu odpovedať anonymne alebo neanonymne.

Anketu je možné vykonať na báze dobrovoľnosti alebo povinnosti cez prihlásenie sa do aplikácie. Výsledok testu je dostupný ihneď po zodpovedaní poslednej otázky a zamestnanec môže test viackrát zopakovať, až kým nedosiahne požadovanú úspešnosť.

Aktivity

Modul Aktivity je určený k evidencii, plánovaniu a vyhodnoteniu absolvovania povinných aj nepovinných odborných školení či vstupných a preventívnych lekárskych prehliadok.

Umožňuje získať informácie o druhoch školení a lekárskych prehliadkach, ktoré zamestnanci podniku musia absolvovať.

Zabezpečuje automatické poslanie e-mailovej správy zamestnancovi, jeho nadriadenému a osobe zodpovednej za organizáciu školenia pred ukončením platnosti danej aktivity. Vďaka modulu môžete automaticky sledovať termíny aktivít, dodržiavanie ich plnení a efektívne ich plánovať.

Ochranné osobné pracovné prostriedky

Modul OOPP zabezpečuje evidenciu odovzdaných osobných ochranných pracovných prostriedkov pre každého zamestnanca na základe použitia čipovej karty.

Úplne nahradí papierovú evidenciu vydaného materiálu, umožní vám sledovať náklady na vydané ochranné prostriedky a zabezpečí, aby sa dostali len do rúk povolaných osôb.

Výpožičky

Modul „Výpožičky“ pracuje s dynamicky prideľovanými výpožičkami. To sú tie, ktoré si zamestnanec požičia na obmedzený čas a následne vráti. Po vrátení je možné túto položku prideliť ďalšiemu zamestnancovi.

Zamestnanec môže mať akýchto položiek požičaných niekoľko. V praxi je použitie tohto modulu vhodné pre prideľovanie kľúčov na recepcií / vrátnici, požičiavanie kľúčov od vozidiel a podobne.

Samozrejmosťou je absolútny prehľad o výpožičkách – kedy a kto má / mal položku pridelenú, čo môže zamestnanec potvrdiť priložením čipovej karty.

Často kladené otázky

This is the 1st title
This is the 2nd title
This is the 3rd title
This is the 4th title
This is the 5th title
This is the 6th title

Aktuálne

Viac ako 30-ročné skúsenosti

Najpokročilejší systém personálnej identifikácie iCard vám prináša skúsený tím vývojárov zo spoločnosti Eviden Slovakia. Systém iCard sme úspešne nasadili už v desiatkach firiem, miest a štátnych inštitúcií po celom Slovensku.