Stravovací
systém

Moderný a bezlístkový spôsob objednávania a výdaja stravy v podnikových jedálňach a bufetoch.

Môžete ho využiť aj v prípade bezobjednávkového výdaja. Prepojenie s dochádzkovým systémom navyše zabezpečí automatický výpočet hodnoty dotovanej stravy podľa odpracovaných hodín.

K štandardnému objednávaniu stravy pridávame aj nákup v bufete a podklady pre dodávateľov

Prečo práve iCard

Benefity

Bezlístkové a bezhotovostné riešenie s priamou podporou výpočtu zrážky za stravu
Predĺženie času na výber stravy a zvýšenie komfortu objednávania priamo cez online systém
Zníženie nákladov na dotovanú stravu vďaka sledovaniu odpracovaných hodín
Možnosť presunutia objednanej stravy inému stravníkovi cez burzu
Minimalizácia nákladov na manipuláciu s hotovosťou
Automatizácia výpočtu nákladov na stravné

iCard sme nasadili vo viac ako 70 slovenských firmách

  • LESY Slovenskej republiky

    Od roku 2020 sme používali pre snímanie dochádzky zamestnancov vonkajšej prevádzky predošlú verziu aplikácie, Odbúrali sme papierovú evidenciu dochádzky zamestnancov vonkajšej prevádzky a došlo k prepojeniu údajov do mzdového programu Prechod na aplikáciu iCarrdMobile bol tým pádom samozrejmosťou. V súčasnosti sa v našej organizácií sníma mobilnou aplikáciou cca 1400 zamestnancov vonkajšej prevádzky. Ako bonus vidíme možnosť plánovať si prerušenia. Plánovanie a schvaľovanie dovolenky cez mobilnú aplikáciu je benefit, ktorý veľmi oceňujeme. Nadriadený zamestnanec má okamžitý prístup k žiadanke , aj keď je v danom okamihu v teréne. Zamestnanci majú v reálnom čase prehľad o využití pracovného času

    LESY Slovenskej republiky
    Ing. René Turzák | Programátor analytik OIKT
  • Vetropack Nemšová s.r.o.

    iCard pokrýva všetky naše požiadavky na sledovanie pracovného času. Veľkou výhodou je modularita, ktorá nám umožňuje využívať len vybrané časti systému s možnosťou ďalšieho pridávania funkcií v závislosti od našich konkrétnych potrieb.

    Vetropack Nemšová s.r.o.
    Ivan Vanko | System Administrator Manager
  • Askoll Slovakia s.r.o.

    Aj pri skutočne veľkom množstve zamestnancov spracovanie, či prepočet dochádzky prebehne svižne a exporty do mzdového systému fungujú v poriadku. Prípadná úprava dochádzky, či objednanie stravy – to sú úkony, ktoré používatelia v systéme robia najčastejšie a sme radi že aj vďaka systému iCard sa jedná o intuitívne záležitosti, ktoré fungujú rýchlo a prehľadne.

    Askoll Slovakia s.r.o.
    Mgr. Dalibor Čičala | IT Administrator
  • Viena international, s.r.o.

    iCard sme si v minulosti vybrali na základe akútnej potreby užívateľsky prístupného nástroja na evidenciu dochádzky podľa legislatívy. Pôvodný „homemade“ systém už nevyhovoval týmto požiadavkám a na základe referencii sme vybrali iCard riešenie. Spoľahlivosť fungovania a aktualizácie prebiehajú podľa našich požiadaviek a preto môžeme toto riešenie odporučiť.

    Viena international, s.r.o.
    Dipl. Ing. Kalnický Milan | CFO
  • COOP JEDNOTA SLOVENSKO, s.d.

    So systémom iCard sme veľmi spokojní, používame ho v našej spoločnosti už viac ako 15 rokov a odvtedy prešiel mnohými výraznými vylepšeniami. S firmou Eviden máme dlhodobo výbornú spoluprácu, pozitívne hodnotíme ich helpdesk a vždy korektný prístup k riešeniam našich požiadaviek.

    COOP JEDNOTA SLOVENSKO, s.d.
    Ing. Miloslav Leščinský | Systémový administrátor
  • SaarGummi Slovakia s.r.o.
    Z hľadiska spolupráce s dodávateľom systému oceňujem ochotu a flexibilitu technikov okamžite pomôcť s technickými, alebo používateľskými problémami, rýchle poskytovanie opráv systému, alebo korekcií v nastaveniach. Spolupráca s firmou Eviden je dlhodobá a k plnej spokojnosti, na požiadavky reagujú promptne, vývoj nových funkcionalít prebieha neustále.
    SaarGummi Slovakia s.r.o.
    Ing. Eduard Rybár | IT manager
  • voestalpine High Performance Metals Slovakia, s.r.o.

    Spolupráca s Evidenom počas implementácie a aj rozširovania funkcionalít bola vždy bezproblémová. Oceňujeme profesionalitu, ústretovosť celého tímu a rýchle reakcie helpdesku v súčasnom období po implementácii.

    voestalpine High Performance Metals Slovakia, s.r.o.
    Silvia Husáriková | Managing Director
  • Protherm Production, Skalica

    Mnohé procesy v našej spoločnosti spravujeme cez iCard už od roku 2006. Naša spoločnosť využíva dochádzkový, stravovací, prístupový systém aj niektoré zo špeciálnych modulov. Elektronický systém nám pomohol zjednotiť správu dochádzky a miezd v troch výrobných závodoch a jednej obchodnej spoločnosti naraz.

    Protherm Production, Skalica
  • Prešovská univerzita v Prešove - Centrum výpočtovej techniky

    Proces implementácie bol na vysokej profesionálnej úrovni, systém bol plne prispôsobený podmienkam organizácie a nasadený načas podľa stanoveného harmonogramu. Zavedenie systému prinieslo benefity tak pre manažment univerzity, ako aj pre zamestnancov. Sme spokojní s odbornosťou tímu iCard, aj rýchlou reakciou na naše požiadavky.

    Prešovská univerzita v Prešove - Centrum výpočtovej techniky
    Ing. Vladimír Pisarský | Riaditeľ CVT
  • Honeywell Safety Products Slovakia s.r.o.

    Spolupráca s iCard tímom bola na profesionálnej úrovni, či už po stránke technickej, ale aj po stránke ľudskej. Vždy si pozorne vypočujú naše požiadavky a navrhnú riešenie k obojstrannej spokojnosti a zrealizujú extrémne rýchlo. Sme s nimi nadpriemerne spokojní.

    Honeywell Safety Products Slovakia s.r.o.
    Ing. Róbert Števčík | IT Manager
  • HYZA a.s.

    Spoločnosť HYZA a.s. Topoľčany našla v spoločnosti Eviden nielen dodávateľa dochádzkového systému. Ihneď na začiatku spolupráce sme úspešne implementovali dochádzku a tiež aj návštevný a prístupový systém. Oceňujeme spoluprácu s iCard tímom, ktorý je spoľahlivý a stabilizovaný vo svojej odbornosti.

    HYZA a.s.
    Ing. Svetlana Cibulová | Vedúca personálneho úseku
  • TATRAVAGÓNKA a.s.

    Musím subjektívne konštatovať, že kolektív vytvárajúci tento systém, nám trvalo vychádza v ústrety v takmer každej požiadavke a konzultácie sú na profesionálnej úrovni s hlbokým ľudským prístupom. Môžem povedať, že vybraním tohoto systému sme dostali tak ucelený systém, že na jeho manažment (vrátane HW) stačí jeden zamestnanec.

    TATRAVAGÓNKA a.s.
    Ing. Peter Králik
  • TRANSPETROL, a.s.

    Vysoko oceňujeme možnosť zrealizovať naše špecifické požiadavky na tvorbu rôznych výstupov, zostáv, čo nám personalistom uľahčuje následne prácu.

    TRANSPETROL, a.s.
    Ing. Ľubica Kostovičová | Riaditeľ odboru personalistiky a ľudských zdrojov

Aktuálne

Viac ako 30-ročné skúsenosti

Najpokročilejší systém personálnej identifikácie iCard vám prináša skúsený tím vývojárov zo spoločnosti Eviden Slovakia. Systém iCard sme úspešne nasadili už v desiatkach firiem, miest a štátnych inštitúcií po celom Slovensku.