Dochádzkový systém

Systém iCard vám ponúka automatické vyhodnotenie dochádzky s výpočtom odpracovaných hodín, hodín odpracovaných v špeciálnych časoch (v noci, počas sviatkov či v nadčasoch) a hodín, za ktoré zamestnancovi prináleží náhrada mzdy.

iCard vám tiež uľahčí aj výpočet rôznych bonusov, nárokov na stravné lístky či zostatku dovolenky. Je vhodný pre všetky typy organizácií a skvelý pre stredné a veľké firmy.

Reálny prehľad dochádzky, prekážok v práci, ale aj nárokov zamestnanca na jednom mieste.

Prečo práve iCard

Presná evidencia

Získate presnú evidenciu časov príchodov, odchodov a prerušení práce.

Minimalizácia administratívy

Minimalizujete papierovačky a administratívnu záťaž.

Zníženie nákladov

Znížite náklady vďaka automatizácii tvorby podkladov pre výpočet miezd a ušetríte čas vašich mzdových účtovníkov.

Komfort pre zamestnancov

Zlepšíte komfort pre zamestnancov vďaka automatizovanému zberu informácií o príchodoch a odchodoch.

Určité pravidlá

Zjednotíte pravidlá dochádzky v celej firme a jasne určíte zodpovednosť nadriadených pracovníkov.

Prehľad

Budete mať prehľad o nadčasoch, dovolenkách či prekážkach v práci v reálnom čase.

Jednoduchá korekcia

Dáta sú tiež ihneď dostupné na prípadnú ručnú aktualizáciu (korekciu nesprávnych údajov).

Rozšírené prvky

Výpočet rôznych benefitov viazaných na odpracovanú dobu.
Nastavenie automatického výpočtu nárokov na stravné lístky, alebo na dotovanú stravu.
Schvaľovanie elektronickej žiadanky o neprítomnosť, napr. dovolenku či náhradné voľno.
Spracovanie cestovných príkazov od vytvorenia požiadavky až po výpočet výšky cestovných náhrad.
Evidencia a vyhodnotenie nákladov na prepravu zamestnancov do zamestnania.

Benefity

  • Všetky potrebné informácie v reálnom čase.
  • Systém umožňuje plánovanie a podporu pri rozhodovaní.
  • Voľnosť vo voľbe vašich vlastných nastavení.
  • Zoznam prítomných a neprítomných.
  • Údaje o odpracovaných hodinách na výrobných linkách či projektoch.
  • Informácie o stave dovolenky a vyčerpaných prekážkach v práci sú dostupné cez dochádzkový terminál, kiosk alebo webovú aplikáciu.

Spojte sa s najlepšími

Viac ako 30-ročné skúsenosti

Najpokročilejší systém personálnej identifikácie iCard vám prináša skúsený tím vývojárov zo spoločnosti Eviden Slovakia. Systém iCard sme úspešne nasadili už v desiatkach firiem, miest a štátnych inštitúcií po celom Slovensku.

Slovenský cloud provider č. 1

Najviac integrácií vo verejnom IT od roku 2014

250 zamestnancov na Slovensku

Tržby 47 miliónov eur v roku 2021

Líder v digitalizácii vzdelávacieho obsahu

O spoločnosti Eviden

Ponúkame vám stabilitu nadnárodnej spoločnosti. Sme technologický líder v digitálnej transformácii postavenej na dôvere, udržateľnosti a dátach.

Pozeráme sa do budúcnosti. Sme firmou novej generácie s vedúcou pozíciou v oblasti digitálnych technológií, cloudu, pokročilých výpočtových technológií a bezpečnosti.

Pôsobíme vo viac ako 47 krajinách, ponúkame vám dokonalé znalosti a tím expertov. Máme špičkových ľudí, ktorí high-end IT rozumejú lepšie ako ktokoľvek iný.

Ukážeme vám tie najlepšie riešenia pre digitálnu dobu. Vydajte sa s nami na cestu budovania vašej digitálnej budúcnosti. Sme Eviden. To najlepšie ešte len príde.

Kontaktujte nás

Radi Vám odpovieme na Vaše otázky, preto nás neváhajte kontaktovať. Sme tu pre Vás.

 +421 911 591 804
roman.furo@eviden.com

Eviden Slovakia s.r.o.
Vinohradnícka 6
971 01 Prievidza
Slovensko