Dňa 18.5.2023 sa v hoteli DIXON v Banskej Bystrici uskutočnil Seminár iCard 2023.
Tak ako po minulé roky, pokiaľ to situácia umožňovala, aj v tomto roku sme pre našich používateľov usporiadali seminár. Tento krát sa nás zišlo takmer 90 zástupcov z 23 spoločností, ktoré spája systém iCard.
Predovšetkým s HR a IT manažérmi sme, v štandardne veľmi priateľskej atmosfére, mali možnosť odprezentovať novinky. Veľký dôraz sme však tento rok kládli na vzájomné diskusie v menších skupinách. Aj preto sme výrazne, až takmer o tretinu, skrátili časy prezentácií.
Aby sme našich poslucháčov udržali v pozornosti, nastavili sme si aj do budúcna trend zapájania publika do prezentácií formou otázok na niektoré komplikované situácie, ktoré nastávajú v praxi.
No a pre navodenie ešte lepšej atmosféry, ale hlavne preto, že si vážime čas každého nášho zákazníka. Uvedomujeme si, že nie je samozrejmé, pre zamestnanca ani zamestnávateľa, vyčleniť si celý deň pre zúčastnenie sa na takejto udalosti. Na záver seminára sme formou tomboly vyžrebovali 2 ľudí, ktorí si od nás odniesli malú pozornosť a pre zamestnávateľa vyhrali jeden z modulov iCard podľa vlastného výberu.
No a samotný program? Veríme, že štandardne plný zaujímavých informácií:
Na úvod nám pán Ivo Kovačič predstavil nový názov a logo spoločnosti, vysvetlil dôvody rebrandingu a novú víziu, ktorú nasledujeme.
V odbornej časti Roman Furo procesne popísal systém iCard z pohľadu zamestnávateľa, neskôr aj zamestnanca a jeho široké možnosti použitia v rôznych firemných oblastiach.
Alexandra Jančichová, ako špecialista na spracovanie dochádzky, nás previedla zmenami v programe v súvislosti so zmenami v legislatíve. Následne aj novinkami, predovšetkým z oblasti cestovných príkazov, žiadaniek, aktivít a stravovania.
Ľudovít Boďa na záver v technickom bloku priblížil niekoľko, zo širokého portfólia, nami vytvorených mobilných aplikácií. Aplikácie, ktoré konkrétne popisoval pracujú s dochádzkou, dopravou do zamestnania, prideľovaním benefitov, alebo fotením zamestnancov.
Ďakujeme všetkým, že ste si vyčlenili čas na stretnutie s nami a veríme, že sme Vám prichystali zaujímavý program a príjemnú atmosféru.
Už teraz sa úprimne tešíme na ďalšie stretnutia s Vami.
Spojte sa s najlepšími
Viac ako 30-ročné skúsenosti
Najpokročilejší systém personálnej identifikácie iCard vám prináša skúsený tím vývojárov zo spoločnosti Eviden Slovakia. Systém iCard sme úspešne nasadili už v desiatkach firiem, miest a štátnych inštitúcií po celom Slovensku.
Slovenský cloud provider č. 1
Najviac integrácií vo verejnom IT od roku 2014
250 zamestnancov na Slovensku
Tržby 47 miliónov eur v roku 2021
Líder v digitalizácii vzdelávacieho obsahu
O spoločnosti Eviden
Ponúkame vám stabilitu nadnárodnej spoločnosti. Sme technologický líder v digitálnej transformácii postavenej na dôvere, udržateľnosti a dátach.
Pozeráme sa do budúcnosti. Sme firmou novej generácie s vedúcou pozíciou v oblasti digitálnych technológií, cloudu, pokročilých výpočtových technológií a bezpečnosti.
Pôsobíme vo viac ako 47 krajinách, ponúkame vám dokonalé znalosti a tím expertov. Máme špičkových ľudí, ktorí high-end IT rozumejú lepšie ako ktokoľvek iný.
Ukážeme vám tie najlepšie riešenia pre digitálnu dobu. Vydajte sa s nami na cestu budovania vašej digitálnej budúcnosti. Sme Eviden. To najlepšie ešte len príde.
Kontaktujte nás
Radi Vám odpovieme na Vaše otázky, preto nás neváhajte kontaktovať. Sme tu pre Vás.
+421 911 591 804
roman.furo@eviden.com
Eviden Slovakia s.r.o.
Vinohradnícka 6
971 01 Prievidza
Slovensko